klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Sunday, December 23, 2007

Warkah Buat Kekasih....

be write on,
December 23, 2007 at 11:29 pm

Utk ksygnku...


Smlm jg spt hri2 yg blalu.. kita sntiasa dingin.. mgkin kita basah krna leka pd tmpias ujan.. mgkin jg alpa kerna bias ujan bikin kita lena...


msi mgharap 1 kata.. atau mgkin luah rasa.. antra kita msi ada temboknya.. kata sj sda tiada rasa atau mgkin sda jelak.. atau dlu kita cuma slh, cuma kliru.... jgn putar nt kta sndri yg claru.. beri sj kata, hbgn ini ttg apa.. cuma shbt atau teman bcara...


hri2 yg blalu bgitu indah, hgga aku dkejut ngn cerita.. aku bkn sang kasih yg setia.. aku punya hak tuk pergi andai aku rasa x safety... smlm kita ktawa lgik.. tp aku thu jauh d sudut ati kita sma2 sgsi..


kita akur andai kita d ikat pd jodoh... kita jg thu kita terikat akan restu... tnpa jodoh & restu mana mgkin kita kan bsatu... tp kita jg punya hak tuk bsama, andai d ati ada cinta... kita berhak ptahankannya...


nmun aku tsedar, cinta yg hdir 1 hala.. mana mgkin kan bhgia.. ku bdoa ko trus mjd milikku.. namun apa daya, kau bdoa mnjd miliknya...


mgkin dingin yg kita rasa sda smpai phujungnya... mgkin jg sda tidak bisa hangat lg...


sblm pena khabisan kata... brundur jari,mnutup kata... sampai sini, msi ada samar nya.. spti sllu jgn bikin kliru nt jd haru...


tinta hati,

sang kekasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...