klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Sunday, December 23, 2007

then u look at me,

be write on,
December 23, 2007 at 11:53 pm


pg ini mcm biasa aku bgun lewat lgik... mgkin kerna Uzur atau sda biasa leka dlm klambu... dlm rasa mamai, sdkit sisa blom mhu jaga.. tubuh ku d goncang keras, ya hri sda tggi, prut hrus d isi...Aflen_047_1

aku d kejutkn lgik ngn photo2 yg aku rsa mgkin slh alamtnya... sibaik ada Atan.. jika x.. hncur jg laptop d hdpnku... akan aku binasakan spt binasa nya ati ku...

photo2 e2, wlu msi dlm baju.. tp aku thu ape yg tlh blaku... xpayah ku buka lagik krna yg ku tatap sda memadai... aku & Atan bpandang, sma2 kliru... knpa mreka bsama.. knpa msra.. knpa dc2.. ku thu aku xda jwpnnya.. lntas sblm bibir mungil Atan mmuntahkan soalan, Tanty_1 aku bgkas... bangun & blalu.. mngambil tuala yg bkn milikku.. ingin ku dinginkn ati.. ingin ku alirkan amarah.. ingin ku buang sisa2 cinta yg ada...

air mandi yg deras mngalir, blm mmpu mnyaingi klancaran benteng mata ku... air itu lbih laju... slaju rasa cinta yg blalu...

maklum sda aku... aku mmg slh.. ku ptaruhkn ati ku pd cinta yg sia2.. andai ada lain jwpn, utarakn padaku.. katakn padaku sjujurnya... mgkin ku bisa bpaling smula... arrgh.. ku pimpin tgn Atan.. bw blalu... biarla crita ini mjd rhsia aku & ATan... biarla Atan sj yg thu btapa ini myakitkn.. btapa ini mlukakan... biarla ia trus jd rahsia...Dar1_1

ptg ini, ngn rasa amarah yg bsisa.. aku dhbgi ttg cinta lama.. cinta yg pna aku damba.. pna aku rasa.. Dar2_1 pna aku noda... aku thu wlu kini ia dtg ngn tiada rasa.. tiada manja.. tiada setia.. tiada adatnya.. tp kmi msi bkogsi rasa.. bkogsi kcewa.. & aku thu andai aku akur ngan cinta e2... aku trus hnyut ps noda.. tp mgkin xmgapa kerna apa nilai cinta jika ada pgkhianatan.. Chot3

argh...

blalu la rasa.. spt blalu nya hri... nmun 1 yg msi sama.. ktamakn mnusia msi mjd2.. jika sda ada knpa msti ingin lgik.. Chot e2 xmngapa tp jgn smpai mhancurkan ati2 yg lain... bnyk ati yg akan kcewa.. Chot2 byk ati yg kan mrana.. hanya kerna kmu tamak mhu bhgia...





huh!!! bln dpn kedut kn btmbah lgik...cinta jg mkin mnyepi... huhuhuuu locoknya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...