klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, February 23, 2006

tiada skelumit rasa dhati..

be write on,
February 23, 2006 at 10:00 pm


ntah ler, de jd adat myb.. bl ade keramaian, ade jerk tselit babak negativ.. alah sdgkn AIM yg grand pun ade cacat nyer inikan pl mjlis sekecil ini..

al-kisahnyer, lam pd aku n pamily btungkus-lumus jayakn wedding adik aku, ade pl yg xlepas pndang brg² kt umah aku.. yg peliknyer abis dslongkar mende² yg xspatutnyer.. time knduri kalo xhilang pisau,sudu,senduk,selipar.. org kata bkn knduri namanyer.. alhamdulliah, knduri kli ni xde pl brg² tuh ilang.. suma yg btugas kt dapur bhemah tggi nampaknyer.. cumer yg heran nyer... ade mende yg xsepatutnyer hilang, bleh hilang pl...

baju kurung sutera putih adik aku bleh pl ilang, bru jerk mlm tuh d'iron oleh maid umah aku.. pg nyer de ilang.. lam bz³ mls pl nk mcari nyer.. lam tpikir jg jgn bju pngtin ilang udah ler.. haru pl nanti..

lg pelik bila kain pelikat aku leh ilang, tuh hadiah dr pengantin lelaki utk kami 5bradik.. aku jerk malang napa le pcuri tuh bkenan kt kain aku.. napa x'amik jerk kain atoy, bkn ke kami simpan tmpt yg sama.. lg adil klo kedua nyer ilang.. n yg parah 'mykid adam' pun kene kebas skali.. mula² aku mmg sakit pala pikirnyer.. maklum jerk la, aku de buatkn saving account tuk adam, skali ngn insurans pl tuh.. mgrain jg aku 2hari pikirkn nyer.. tp bl lam keadaan tenang, aku mula bfikir mgkin ade hikmahnyer.. myb ngan cara ni, aku xtebeban lg ngan prasaan ku.. myb doaku tlah temakbul sudah.. aku xputus³ bdoa, andai antara aku & adam, x tetakdir ntuk bsama, jauhkan la kami.. jauhkan adam dr hatiku... khilangan mykid adam, bagai satu kmakbulan doa.. myb ini satu tanda kami, mmg x dtakdirkn bsama..

jd aku redha atas sgalanye.. myb jg, adam x dtakdirkn mnerima wang saraan dr aku.. n dia bukanla waris insurans ku nanti.. buku bank adam, myb just phias locker ku.. myb kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...