klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, December 22, 2006

suma org ade rhsia,sb tu aku mnulis dcni...

be write on,
December 22, 2006 at 8:45 pm


...kn bgus klu stiap pilihn yg slh kta
ada pluang tuk ubah...

spptnya lg 2mgu aku akan tamatkn zaman
bujg aku..1 pkara yg aku x prnh pikir
scara srius dlu.. aku sdri xthu npe
aku ble amek kptsn ni...

mgu lps Zky nk batalkn pnikahan kami,
aku wlu blm myygi nya,mbnth kputusn
e2, bgku kami hrus jg truskn niat
tuh.. aku sdri xthu npe aku bkrs bgni..
pptnya aku sdh ble pgi, pelg dgn jujur
Zky mgakui mcintai gadis lain..
argh... complicated btol idup aku...
aku pujuk aT aku tuk trima kptsn Zky..
t xleh... aku mohon pd Allah,andai tlh
tetulis Zky bkn jodoh ku.. jauhkn aT
aku dr nya...

2hri lepas aku jmpe teman lama.. lama
jg xjmpa dia... lam borak2, tetba aku
tprsn sesuatu.. "dia ka yg ku temui
dlm mimpi ku?"... argh, sudah aku da
kliru,sape sbnrya yg aku nmpk Zky @
dia.. bru aku prasaa,ade mirip wjh
mreka.. Ya Allah,yg mana 1? jgn
mainkan naluri ku...

dan hri ni, ku nyatakn psetujuan ku
tuk batalkan pnikahan kami... myb xda
jodoh... ku kuatkan aT yg blm lemah..
myb ade yg tBaik utkku nt.. insyAllah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...