klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, December 25, 2007

sengal....

be write on,
December 25, 2007 at 1:23 am


mry xmas 4 all fellow........... hye kta kn mlysian... xda hlgn tuk celeb suma prayaan... aku atY, atan, & of cos my dear Laling briya² celeb xmas... blm mdnite kmi da jd antr yg t'awal mhu huhahuha...wkhawkhawkha.... we r mlysian bah!!

& spt sllu, ktrg tiong lgik (toing!!)... hnyut lam lndsan yg msi bsmpadan...

kkdg aku plik ngn atY lam cbuk2 wat psiapan nk nikah ni.. cbuk jg mhu join ktrg.. tp tnpa atY mn bes mlm ktrg... yaaaa... ktrg kurg forum... watY xjoin kmi...bak kta laling ku... mlm ni watY, hrus mmnjat.. kahkahkah...

Darael018 & mlm ini tuk skianXnya... aku bhgia dlm pelukan... & ciuman sang cegu msi myapa msra... hahaha.. X ini, aku suka... bhgia... ku ingin mlm x brkhir.. ingin ku hlg jarum2 msa mlintasi waktu.. agar aku trus dlm dkpan sang kksih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...