klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, January 4, 2008

mulut punya pasal....

be write on,
January 4, 2008 at 12:16 am


sering ku pujuk aT ku agar sllu ingt tuk mlupakn…prkra yg myedihkn.. tp, jgn lupa tuk ingati..prkra yg mriangkn aT… mata ku pejamkn…

“Always rmmber 2 4get d things dat made u sad! But, never 2 4get 2 rmmber d things dat made u glad…!!!!” ahh…dr dlu lgik aku sllu ingtkn dri ku.. bpada2 bkwn.. kwn byk ragamnya.. ade yg cpt mlatah.. slmba..kayu..ayu.. ahh mcm2 ragamnya.. dr zmn sek aku kwl phbgn ku.. bkn aku smbog.. tp aku thu mjg aT kwn, bkn smudah mjg aT ibu….wlu mrh ibu ttp fhm.. ttp mmaafkn.. tp kawn.. ahh byk ragamnya…. Igt lgik aku.. ttkla, rkn skelas ku bpuak2 d klas.. aku hbiskn ms luangku ngn tdo…xthu npa aku warisi habits abg ngah ku…skurg2nya, tdo ku xgggu emosi kwn…bgitu jg bila aku msuk alam bkje.. aku kwl hbgn ku.. krna aku thu ms ni lgik byk godaannya..tp ntah mngpa aku tpikat tuk bshbt.. bgku e2 saat yg indah tuk dkenang…tp jurang ms 3thn bshbt blm mmpu tuk aku x dkhianati…ahhh…pedih, rsnya lebih luka dr putus cinta (aku pna putus cinta ke???hehhehee) … Stlh hmpir sdekad aku tpisah ngn rkn2 bagku sek ku… aku bmesra lgik.. kmi msg2 sda dwasa & ku kira kmi ptt dpt mnerima suma keadaan.. saat tluka atau ttawa.. saat slh atau batilnya…

Tanty Tn Tanty2

ahhh.. jgkaan ku mleset.. hya dgn 1 kata.. pshbtn bbelas thun bgai xda mknanya.. dputus tnpa belas.. tnpa ada yg mhu mdgr pjelasan..tnpa sedar mreka sbnrnya mbuang trus kyakinan ku tuk shbt… ada rasa sesal d aT ku.. sesal krna btemu smula.. sesal krna aku sbnrnya blm mngenali mrka spenuhnya… nmun aku thu, suma ni mkin mdewasakn ku.. & aku mjd serik tuk bsma lgik… aku slh lam penilaian ku sndri… Nmun, jauh d sudut aT.. ada sendu nya.. ada rindunya… aku bnr2 tluka.. nmun aku msi bisa melupakn.. msi bisa mmaafkn…yg msi bisa…msi tngiang2 tawa suka … msi tbyg2 senyum msra… ahhh.. andai hnya aku yg mhu mmulihkn.. apalh erti sbuah pshbtn.. & aku akhrnya kalah…mgkin benar aku slh…!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...