klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Wednesday, August 31, 2005

otak ku biol'

be write on,
August 31, 2005 at 3:33 am


setiap orang ade pengalaman nyer.. kekadang blaja dr pengalaman org lain tak sama ngan yg kita amik dr pengalaman sindrik...

sayang orang?! aku memang takut gler, beli lah kasih sayang aku.. aku tak jual sekalipon...
tak kan ku gadaikan lagik.. aku takut... mungkin org nampak aku keras hati, tapi hakikat nya...
aku cuma takut.. sejak kecil aku paling takut 'sakit'.. bg aku 'sakit' tuh da umpama racun... makbapak aku tak pernah jentik aku skalipon..
ops abah pernah, malam tuh aku ingat lagik aku kene dek talipinggang askar paksu, dan malam tuh jugak abah panggil 'bomoh' mandikan aku... mandi bunga tuh, sebab abah takut aku kene sampuk, yea lah aku mana pernah kene pukul.. kat skolah plak, aku lebih rela brdiri sepanjang hari atau tulis nama lam buku merah dr kene rotan... dan yang paling aku takut, 'SAKIT HATI' perasaan nyer hanya tuhan yang tahu!! sorilah beb, aku memang takut sayang orang, sakit beb... aku hilang abah! aku hilang adam..

2 kisah nih buat aku takut.. mungkin henry bertuah sebab dapat masukkan arwah ayah kat liang lahad, tapi aku.. mayat abah pon aku tak sempat jenguk... aku terlambat 6jam jerk!!!
adam lak,.. aku balik keje die da hilang!!! aku tak nampak bayang nyer,... paham tak perasaan aku tika tuh... semua orang suh sabar tapi hakikatnya..
hati aku da remuk... soul aku mati!! argh!! [x mampu nak WiNkS']

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...