klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Wednesday, August 31, 2005

keluhan, kt meja bodo ku...

be write on,
August 31, 2005 at 3:35 am



... aku dminta utk mjaga hati org, sdgkn org x prnh mjaga hati aku,aku sdh puas mjaga hati org lain n akhirnya aku sndri yg tluka.bbaloi ka aku?..

xprnh tniat dhati aku,mlukakn@mguris prasaan org,aku tlaku xrelaku.aku benar² x tniat.hati aku btgu sakit,mrh,aku sndri xingin ianya blaku.nmn tanpa sngja ia tlaku.n mrk tluka krna aku..

bX² aku bmohon agar aku xdduga l,aku bnr² xmampu mhadapinya,aku kalah walo bkn niat utk mngalah,apalagi mengaku klh.aku pasrah,akumohon,inilah duaan terkhir buatku.

aku xmampu lg ..bnr² xmampu hadapinya..smoa pjlnan idpku dpmudahkn,pelihara hatiku,peliharala mindaku, kuredha dlm pasrah apa yg blaku.kerna aku benar² xmampu mhadapinya lg buat ksekian kalinya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...