klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, February 2, 2006

lepas geram...

be write on,
February 2, 2006 at 10:30 pm


jumaat hari ni, alah suma org tau kan... kebtulan plak lepas geram kt era stiap hari jumaat kan.. kebetulan yg xdsengajakan..

ntahle.. bengang tul aku.. klo iye pon ade yg xbtol.. ada yg silap.. gthu le aku, jgn ler guna orang tengah plak.. xbesh btolla mcm tuh...

sapa kata aku xnak keje???!! jd bangun pagi³.. buat keje sampai kekdg xmkn ape pon.. tuh ape?? poya³ ke? xkan dhargai lagsung.. jgn le jadikan alasan aku nk sambung blaja ni, alasan aku xmo keje lagik.. aku blaja nanti pon aku still nak keje wat.. yelah. study kat kolej swasta tentu kne byr tiap bln.. mana nak dapat byr duit yuran tuh klo aku xkeje...

bkn aku xnak siapkan insurans tuh, tp mmg web tuh xdapt nak amsuk. bkn aku jerk yg xdapat buat.. budak sales lain pon xdpt buat jg.. tiap kali aku nk kuar lunch or balik tgh hari, aku siap sound lagik 'ade keje nak buat lg'.. senang je jwab.. 'xde da.. kalo nk balik g ler'.. xpepasal plak komplen aku xbuat keje... tinggalkan kje mcm tuh jerk.. sedangkann... huh!! geram btol aku.. pasal aku x copy eksais kastam ari tuh.. bkn aku sngaja, file nak ref chahsis n num engine tuh kt manager, lama btol dorang simpan xbg balik.. pas 2hari bru bg balik... time tuh keje aku menimbun, aku x'ingat da psl nk copy mende tuh... xkan itupun jadik hal nak marah aku.. klo marah pon, marah ler bdepan.. jgn komplen blakang aku jerk.. tuh r klo btol ade keje lagik.. suh aku buat, jgn kata bleh kuar jerk..

pasal aku asik buat pbetulan keje tadik, tuhpon bkn hundred persen salah aku.. ngn arahan xlengkap.. suh aku copy suma, pastu xbagi tahu nak yg original untuk submit.. xpepasal aku kene buat kje tuh bkali³.. 3-4kli aku kene buat staple, n staple blik... tp apepon aku buat suma tuh/ maksud aku.. aku buat keje aku, ikhlas sgt... aku cube jgk senyum walo penat buat keje³ tuh b'ulangkali.. huh.. tp ntah ler satu hati nanti, aku terserlah jugak k'ikhlasan aku...

suma org buat salah.. tsalah pandang.. tsalah tengok.. erms aku slh key in td.. truk jg aku kene sound td.. peh tu aku dsuruh buat smula.. n check balik.. manleh tau ade wat slh lagik.. erms, satu dokumen lg aku jmpe ada salahnye.. n tuh bkn aku yg buat.. diam plak dia.. apa xnya, yg ni dia yg buat .. so btol le bak kata aku td.. kita mmg slalu buat silap.. silap pandang @ silap tgok.. jd.. maapkan le!!

abis citer lepas gerammmmm aku hari ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...