klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, February 6, 2006

apa tjadi 5hb stiap bulan??

be write on,
February 6, 2006 at 4:51 pm


apelagi klu bukan hntr file tuk komisen.. 17file aku hntr kt bilik manager smlm.. ini bmakna ade 17 buah keta, boss aku jual bln lepas.. bila aku yg bodo² ni mngira, lebih kurang rm10k jg komisen boss aku.. mknanye, tinggi jg le income aku ni.. insyalah.. klu btol byk rezki ku bln ni bleh aku tolon sket knduri kwen adik aku.. ye lah aku bkn nyer byk adik.. c'e.t tuh jerk la adik yg aku kt dunia ni.. hehe

bl de siap hntr file tuh, hilang sket bebanan kt otak aku ni.. ade lg 5files taxi yg kene siapkn.. 8files de settel.. n 8files tuh buat aku hmpr pecah otak last month.. fuh!! smlm aku tido xingat punye le.. ntah penat sgt kot, awal tido lmbt bangun.. bl de tlebey tido, mule le rs cam xcukup tido plak.. penin³

de dekat smmgu, tido aku xlena.. bukan takat sbb bnyk keje.. tp.. ntah le.. aku xleh tipu prasaan aku sndri.. baper kali aku nafikan, prasaan tuh ttp kuat kt hati aku.. 'ya allah, aku benar³ rindukn adam..'.. puas aku cuba halang prasaan ini dtg, kerna ku tahu hanya kenangan sj yg ada.. argh, tenung siling nampak adam.. dinding ada adam.. suma gelagat adam bmain² dmata ku.. hinggakan panggey 'daniel' ngan nama adam.. mgkin mak aku prasan tp.. argh.. tuhan, aku rindu sgt kt adam.. kekdg aku takut, ye lah knape aku telalu rindukan adam.. adam sakit? xsehat? atau??? bahgia ka adam???

yuss msg aku.. erms aku mmg de lama nak settel kn utang aku kt yuss.. tp asik xcukup duit jerk.. banyak jg aku utang, mcecah rm700.. isk, ade bunge³ pl 'digi' ni.. anyway, aku arap yuss leh bg aku num digi tuh, xingat lgsung num nyer.. lost memory btol aku ni.. insyallah aku byr pelan³ utang³ tuh..

erms.. aku de start nak keje ni.. so sampai cni dlo.. sat lg aku sambung bebel k..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...