klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, November 6, 2008

karipap yang nan ghemok...

be write on,
November 6, 2008 at 1:09 pm


lapar btol perut aku, rs cam bru je pas mkn tdik...cmne ble lapar pl ni...agaknye ketulahan ngan Ajibun kot..ye lah smlm briya dia bgthu aku dia lapar, aku lak bt bodo je..siap ble tdo lak tuh...pg2 bru rs bsalah sgt, ksian Ajibun g keje xmkn ape2..da smlm xmkn mlm, pg ni xbfast...bdosa nye aku bt Ajibun mcm tuh..pas soping kt Alamanda smlm, ble pl aku tlupa rutin aku, siapkn mkn Ajibun...huwahuwaaahuwwaa...

& ptg, Ajibun msg2 aku...last dia da smpi da kt dpn opis aku..ajak aku mkn karipap besar kt ikea...lapar bbenor bilangnya, ksian...aku ajak mkn kt KAWANku dlu, isi perut..ye lah time ptg2 mcm ni, jammed...da la lapar, jammed pl..kang kreta pon bselera nk mkn kang...so ktrg isi perut kt KAWAnku dlu...Ajibun mkn nasi goreng ayam, xsmegah aku tgok rupanya...tp licin Ajibun sapu, kjap jak la tuh, xsmpt nk tgu Mee Celup aku..aku pon xhengat Ajibun da, laju je mkn...afta tuh, trus ktrg g cri karipap ghemok...xsmpt nk tukar bju keje..nmpk sgt ktrg kelaparan..heehe

ktrg sgah KotaDam, da lma ktrg xjguk Ojoi & Nisaa,..amboi c kakak & adik skrg da mkin nakal..kakak mkin lawa, adik lak kuat sgt mrjuk, mrajuk je hentak pala kt dnding.. gerun aku...lama jgk ktrg spentime ngn kakak & adik...bl nk blik..mcm biasa kakak & adik mlalak, xpuas main kot..Ajibun da nmpak muka sebak..aku rs da tgenang airmata...hurms, sedih kn idup mcm kmi, jdik "parents ujung mgu je"..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...