klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, November 17, 2008

impian ku, cuma bhgia...

be write on,
November 17, 2008 at 5:07 pm


lma x ngapdat blog..bkn sngja tp byk sgt yg blaku..kBZan mgalahkn ms..huuhu..

lastweek, my mom smpai dr my kg..aku ngn ajibun jmput kt LCCT, xctd tul aku, da stgh thun xjumpa..Huuhu rindu!! &

lstwk jgk, aku ngn Ajibun dcided nk bli uma, hurms ikut plan asal, kmi nk sewa 6mnths b4 kwen, bt kbtulan sorg knalan Ajibun nk jual uma, kmi test klykn la..bdoa sgt loan apprvd, lam aT bdebar jgk, org tua2 kta, xble crita dlu nt xmnjdi..mlu je..bt aku prlukn doa suma org, jdik aku kna ura2kn jgk wlu berat aT aku...




ya allah mkbul pmntaan kmi, kmi mhu bina klrga yg slesa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...