klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, November 6, 2008

miscall?!

be write on,
November 6, 2008 at 12:57 pm


aku prasan bpe hri ni hp aku pnuh ngan event "miscall"..huh nmpk sgt aku ni tdo x hengat punya..tepon tuh sblah tinger jer, ble pl aku xdgr..tp bnyk2 mscl tuh aku xbpe minat sgt nk amek kesah..ye lah kbykn dr boss aku..da mlm2 buta pun stil nk call...mcm xble tgu esok dscss kt opis je..& aku thu msti da bbakul maki aku kena sb xpickup tepon...

tp lam bnyk mscl aku ttarik ngan mscl dr sumbdi ni...mcm xpcya dia nak call aku lgik.. 1st mscal dr dia, kul 1pgi...time tuh kompom bkn aku sj tgh liat d ulit lena, agaknye Ajibun kt Nilai pun da pnuh brendam air liur basi (heehe..~_*). & 2nd mscl tuh time aku kt Mlka, time tuh aku ngah bZ ngan pamili Ajibun kot, hurms Ajibun da dpn mata, so aku xendahkn sgt tepon time tuh...tkilan jgak aku, mcmn aku leh xpasan "dia" call...alih2 dpt mscal je...

tp smlm aku btol2 pasti, bkn mimpi..time tuh aku ngah dating ngn Ajibun, aku bru je gelak2 sakan2 ngan Ajibun..yelah "kedunguan aku, kebodohan Ajibun, kn gurauan terindah kami"..heehe...hp aku dpt mscl..ya benar2 mscl..hya sedering...aku ulang hanya SATU DERING je...bdebar2 aku, knpa "dia" mscal aku...lam getaran, aku bt recall, aku sure msti "dia" xpckp...tp ya Rabbi, Allah Maha Besar..dia pickup...

aku : hello
dia : ya
aku : knpa call tdik?
dia : ni siapa?
aku : cicakuben
dia : oO knp bt prvte num?
aku : prvte ke? xprasan la..
dia & aku : senyap...
aku : knpa mscall tadik?
dia : sj je
aku : sj???
dia : iya saja je..
aku : knpa mscall (xpuashaT..)
dia : sj nk thu msi pkai nk num ni..
aku : pkai, suma num pakai..tuh je ke??
dia : ya itu je..
aku : [[[[[alah cakap je la rindu, ego sgt]]]]
aku : klu xda apa2...i nk tdo la da mlm..
dia : ya xda apa...ok la bye
aku : ok

so, tdo la aku mlm tuh ngn 1001 ptanyaan..knpa dia mscal aku...knp dia mscl aku lbh dr seX...sthu aku, guy xkn mscl or call x'gf dia tnpa sbb...kn depa EGO..ah lntak la, yg pnting aku bhgia sgt2 ngan Ajibun...alamak, aku kna pujuk Ajibun, dia jeles la...uwauwauwauwauwaaa mcmn ble xhengat Ajibun ada kt sblh ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...