klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Wednesday, September 12, 2007

hri ini sejarah aku...

be write on,
September 12, 2007 at 1:50 am


xthu napa sjk 2mnjk ni aku rpt pl kt jahNo... hri2 msg jahNo.. saat hmpir ja2 & bngun...byk yg aku kgsi bsma jahNo..mgkin kbtulan jahNo rs apa aku rs...wanita koprat..tp kekdg mcm keparat je rasanya...kata Dar.. wlu disaat mhu lemas, jgn biar org nmpk...huh! klu psl kaber mkaber aku mmg terror.. bukT nya xramai yg thu aku pna tsgkur...

smlm Wan sgah uma aku.. jnji jam 8mlm smpai da.. tp da kol 9mlm,jgnkn Wan deruman keta Wan pun xda. aku tetido sda.. lam aT da plan mo 2kar num hp.. xmo cntct Wan lg..bru dia thu skitnya aT...Wan kol jg,lam aT aku da thu ape Wan nk ckp.. msT "sori aku xdpt sgah.. xsmpt...".. sb ayat tuh da sllu aku dgr.. mntg2 umah aku dkt ngn airport.. sllu org xsgah.. hehee..tp...Wan ckp "bukak ptu,aku da depan ptu ni..cepat..ujan lebat, sejuk kt luar..".. mcm xpcya.. lam bpe saat je.. aku dgr ptu umah aku mcm nk roboh da.. adoooiiii.. bkn mmpi.. Wan mmg dtg...smpt jg borak2 ngn Wan kejap.. ilang rindu aku...Wan bw ole2 tuk aku dr kL.. 'didaS'.. cute tp size bsr sgt... mcm perli aku da gemok..hampeh je... aku pe lg,trus ksi jeless jahNo...huhuu... sori jahNo..!!!

bsok da posa.. xthu nk sahur ngn sapa mlm ni.. nk tdo umah daddy @ mama... 2-2 aku rindu, tp aku da kecik aT.. aku xthu napa.. tp aku rsa aku bhgia sgt dok sndri.. pg td Ayah call aku.. rs nk wish epy rmdhan.. tp mcm formal sgt.. xbesa la aku.. so aku pndam je dlm aT.. ibu call,ingtkn aku posa besok.. da beso2 pon still kna ingatkn.. trasa pl d caring...

alamk da ptg.. byk lg kje aku xsttel.. lgpun da sjuk gila ni.. btter aku cabut.. so till my jari meet keyboard again la ya...

opsss...Dar,bsok kjut aku sahur eh..time Sabah k, not Penang time...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...