klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, September 10, 2007

antra suka.. tselit dukanya...

be write on,
September 10, 2007 at 1:10 am


tuk jd kaunselor tuk org lain.. aku mmg terror .. tp,nk kaunselor aT aku sndri.. mmg pyh gila.. bkin pnassss... kkdg aku thu jwpn tuk stiap soalan kt otak aku ni.. tp degil sgt aT aku tuk trima... +ve thinkg kunun... xpsl2 kcewa..
aku xthu aku ikhlas @ sj2 tutup sedih aku.. b'tnya solan yg pasT bt aT ku nanes.. mcm bodo.. kunun2 mo blagak baik.. tp lam aT teslit sumpah sranah... yeap, kna trima jg .. pa yg kta mhu xsuma kta kn dpt.. kekdg kta thu, kta kna lpskn nya, bkn sb kta sda xsyg.. tp kta thu ngn mlepasknnya.. e2 bt dia lg bhgia... huh!! 1 lg istilah bodo aku ucap.. nmpk sgt aku x ikhlas.. nmpk sgt, aku sbnrnya da kcwa.. da pts asa..

arghh...
pg td aku pmpang iklan.. nk cri pkeje.. tp aku thu slain aku xmmpu bg gji tgi.. aku crwet bgt2.. xthu ade ke yg thn ngan aku nt... alah dlu ms aku mula kje pun .. boss aku crwet.. bl suh aku draf surat.. mngalahkn cikgu bm suh buat krgn.. jnis font kna btol.. size kna ngam... ayat kna power.. so, xkn pkje aku xble jd mcm aku.. kata Dar.. "tahan banting"... hehehee...

bsok dia balik... aku xpsT aku ade ksmptn jumpa @ x.. sbnrnya suma bgntung pd aT.. airport tuh kt je ngn uma aku. nk otw blik uma dia bleh je sgah.. klu dia aggap kwn.. tn2 dia sgah jenguk kn.. argh.. xkesah la dia anggap aku apa...

bingit nya otak aku...
aku mo chowww la.. lgpun aku nk datessssssss kt YM ngan Dar la.. da lama xsmbang... rindu pl kt Hero aku tuh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...