klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, October 2, 2007

nanes? makruh xpose aku?

be write on,
October 2, 2007 at 1:07 am


hri ni nta bpe X da aku nanes... xthu la.. so bad 2day... bear gthu aku.. Wan akn tglkn aku... hmpir suma psiapan de dbt.. aku xbrani tya Wan ape2, tp aku thu aku kuat tuh hdapi nya... aku nanes kt opis...

aku ingt aku xnanes lgik.. tp nta cmne aku dsakiti lg.. mlampau.. de dkt rya pun msi nk kecik2 aT... las2 aku jg yg trasa.. aku nanes lg kt uma....

aku g prkwel.. sttl mnde yg xsiap smlm..argh mn prikmnusiaan mnusia.. tuh pun xmo tolak ansur.. lg nanes d khlyk ramai...

dar?? mmg bkn ttulis utkku... aku nanes lg kt cafe...

aku hrp bsok aku da mmpu ktawa... aku xmo nanes lgik...

aku kne kuat tuk trus bsma '1st Luv' ku... tuh je yg stia ngan aku.. & aku x nanes lgik..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...