klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, January 26, 2006

hepi la aku slalu..

be write on,
January 26, 2006 at 7:06 pm


26.01.06... myb bkn tarikh ingin d'ingati oleh suma org.. tp hari ni amat bmakna buat ku... bertambah sethn lagi umo ku.. kata frida,ini bmakna sethn jg umo dgugurkan...

shari sblom tuh, aku xtrima msg pun dr jf.. entah le, die lupa atau bz sgt.. msg³ aku x dreply nya.. mau mrajuk jugak aku.. tp bab ngantuk sgt, aku abai skejap prasaan aku.. lg pun mungkin ape yg aku bakal hadapi x pntg bg jf.. atau.. argh aku xbrani nak buat andaian... takut akan hanya mhampakan aku jerk..

dentang jam tangan ku berbunyi.. tkejut aku dr lena.. 26jan da.. makna nyer da 24thn aku benafas kt bumi btuah ni... trima kasih ya allah.. xcukup ngan dentang jam,tepon tgn ku pun bdering nyaring... jf kol aku,dlm senyum aku beborak ngan jf... terima kasih lagik ph Allah.. jf sntiasa x lupa tarikh keramat ku... n jf jg org yg pertama wish aku.... ceria thn ini hendaknya..

6.30pg mcm biasa jf akan kejutkan aku bangun tuk keje, xdpt aku bayangkan kalo kebiaasan ini x lg ada nanti.. argh,insyaalah jf xkan tinggalkan aku.. itu janji dia pd aku... 6.45pg,wish dr jo... my bro, yg dulu pernah beraja dhati aku.. tanx kerna ucapkan nya... lam besiap² nak pi keje.. dpt pl msg dr sis yuss, sahabat lama.. yg xpernah lupa tarikh keramat ku.. walu jauh,ucapan tak lekang dr hati nya.. sis frida,ucapan mu amat bmakna.. walu aku xpernah cuba bebaik dgn mu dlu,ko tetap x memusuhi aku.. tanx teman.. terima kasih ya allah kerna berikan aku sahabat seperti mereka.. wish nakal dr sis frida, yg kononnye dtg dr baby adam, bgtu mengusik hatiku... n tima kasih pd zali, atas msg mms nya.. mgkin kebetulan kerna zali xtau lgsung hari ni bfday ku... apepon tima kasih lg teman..

sblom btolak p keje,ibu hadiahkan ciuman restu buat aku.. smoga umo dpepanjangkan lagi.. terima kasih ibu kerna melahirkan ku.. aku bahgia jd anakmu.. d opis,teman² atoy wish kt aku.. tanx dullah n mina... ingatan korang pd aku, amat bmakna buat ku... sis rony,tanx bangat ya.. walu xlama kita bkenalan,aku bahgia bkenalan dgnmu... gedw luck 4 ur job ya.. nyanyian selamat hari lahir dr sis rusita,sis nims, sis lea, bro ade n bro merdan.. bgitu mbahagiakan ptg ku..

jay yg kunyanyikan dgn lagu 'selamat pagi sahijay' [mnyindirnya kerna dia dtg kerja kol 5ptg, mgalahkan big boss pl..] dibalas dgn nyanyian 'selamat hari jadi aeland'... bedendang hati aku mdengar nyer... bahgia-ooo cukup³ bahgia..

pejalanan balik ke rumah, ku terima msg ringkas dr my boss 'mr ali'... tanx kerna mengingati hari ku...

mlm, aku n pamily buat bbq party, gila.. penin aku menyalakan api... x passs.. sib baik daddy n atoy tolong... meriah walopon simple.. bebudak bank rakyat pon join skaki meriahkan bfday aku.. ciuman kasih dr mummy, mama, atoy.. my mom tsayang.. ups,daddy yg sempat tido dlu.. niece n nephew.. luv all.. ciuman restu korang tetap di ingat selamanye.. atoy ciuman mcm lap kek kat pipi aku.. n daady yg sengaja comot kan pipi aku ngan lebihan kek dr mulut nyer.. argh, gumbira sgt tp masih tersedih.. e.t bella adik kesayangn x join skali.. masih kt kL, siapkan kje sblom mlangkah ke alam perkahwinan with tunangnya paksu Zam.. n adam xde dsisi, tp aku akan tetap letak dia kat hati aku, seblah jf... sama adilnya kasih aku...

seblom dentang jam bebunyi 12kali.. jay dtg melantak kek walopon telewat.. n msg wish dr e.t n fianceenya...

n org yg terakhir kat aku adalah org pertama wish.. jf wish skali lagi n kali ni aku sah jd kekasihnya... erms.. perbualan kami diakhiri ptengkaran kecik.. soalnya, bila kami nak melangkah ke alam 'bdua'.. aku nak thn depan, ms umo aku 25thn.. jf nak buat 26.01.07 genap³ umo aku 25thn.. tp yg jd pertangkaran nya.. ms tuh aku upper six.. so jf xnak aku aduk²kan nya n xconcatrate study.. argh, aku nk jugak sblom aku amik stpm aku da jd istri jf.. jf pl nak jd suami aku slepas aku amik stpm.. kalo bkn sbb kdt aku abes n bateri dia low.. agaknya kami masih btengkar sampai pagi nie... alahaii

indahnya smlm....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...