klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, January 23, 2006

feelin' blue again...

be write on,
January 23, 2006 at 1:17 am


tired tul hotak aku... act its not my prob but... argh..

10 feb ni, insyallh ade org bru lam pamily aku.. aku bkl dpt adik ipar.. wopss, langkah bendul? its ok in my pamily.. aku pun xkisah.. da lame aku suh adik aku kawen dlu dr aku.. nk tggu, gamaknye lmbt lg ler..

isk gilo apo.. ajip tetiba msg aku nk masuk meminang ujung thn ni.. bior benor.. bchenta pon xprnh tetiba plk.. mimpi basah ape mlm td?? mn lak aku nk letak jf aku tuh.. lam poket jerk?! isk-isk xmo la...

upss... de abes ms plak.. esok insyllh aku continue dis story k..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...