klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, February 7, 2006

valentino vs wedding's day

be write on,
February 7, 2006 at 8:04 pm


spnjg hari ni aku xde buat ape.. jst belek³ blog org jerk.. bace ape yg patut.. n delete ape yg patut.. jumaat lepas aku ade nyembang ngn 'mr nody yg noti'.. lama jugak 26 min 42 saat.. arap² xmlambung le bil tepon die tuh ek.. besh borak ngan kawan lama.. rindu.. tp ntah bila dpt jumpe.. jauh sangt..

14 feb mybe ade lam ingatan suma org yg bkasih syg.. xkisah le.. dgn kekasih or sahabat baik.. n tentunya pd parent tsyg.. tp aku lebih suka ingat 18feb.. n mula thn nie, myb jd salah satu tarikh keramat yg slalu d'ingatan.. adik aku e.t, kawen tarikh tuh.. wow.. biorle langkah bendul aku tumpang gumbira ngan majlis nyer.. snasib plak aku ngan jf, adik kwen dlu dr kami... xpe la. insyallah sampai jg giliran kami nanti.. Amin!! n aku doa adik aku bhgia selamanyeaa.

ni yg aku tgh pikior ni, nk hadiahkan e.t ape smpena wedding day die.. pg td aku trima fax, erms ade special promotion untuk couple.. 'valentine's candlelight Dinner'' seswai kot aku hadiahkan ni tuh e.t & zam..

sian e.t, sbb langkah bendul.. kene pnalti plak die.. bising die kol aku tanya saiz cincin, ale² ikut ukuran jari die jerk.. xsbr plak aku nk pakai nyer.. bseri le jari manis aku nanti.. atoy, pun dbelikan cincin suasa jugak.. ni le kess bila kene penalti.. tuh yg aku harap sgt atoy kawen dlu dr aku, klu x mengumpul cincin jerk la atoy tuh nanti...

eh, aku ade bnyk keje ni.. so aku buat keje dlu eh... sampai jumpe lagik..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...