klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Saturday, February 5, 2011

cikLuna is 15mos!

sekarang da kul 2.53 am, cikLuna baru je tdo.
alahai sangat lewat kan.



okay, entry ni Elle buat autopost,
bukan ape besok insyAllah Elle nak g Family Day bsama bff Elle,
so takdapat nak bukak blog seharian esok..
kita buat autopost aje la ye!


kita sambung cerita pasal cikLuna yang terhenti semalam.

cikLuna sungguh sweet tau.
Alkisah 1: cikLuna dok tonyoh2 kepala kat ibu, bl ibu tnya 'kenapa ni kak?' terus tangan nye tarik2 tangan ibu ke dapur. dan-dan tuh juga ibu tanya, 'nak nestum?'..laju je tadah tangan kat mulut, seolah-olah tengah baca doa. sweet kan!

Alkisah 2: bl cikLuna da signal nak nenen, ibu akan suh cikLuna baring & sedia, dan-dan juga terus baring sambil tunggu tsenyum2. bl ibu lambat je baring sebelah, cepat2 bangun bagi signal lagi. oh sweet bukan!

Alkisah 3: tengahari tdi, ibu sempat cerita pd ayah tang telatah cikLuna suh ibu masak maggi. tak lama pastu, cikLuna tnampak mee sedap tiu, terus angkat & bagi kat ayah sambil mulutnye becok, 'mee ayahhh..meee ayah..'. eh sweet nye dia!
bl kitarang nak jenjalan je, ibu suh cikLuna tukar baju.laju je cikLuna g bilik baju dia. pilih baju sendiri. alahai, kekadang tuh pilihan bkenan le kat hati ibu & ayah. kekadang langsung tak masyuk! mula lah ibu buat kuasa veto pilihkan baju. melalak sakan la dia. puas jugak nak pujuk. kena lah sebut, 'cantik nya baju kakak'..



bukan baju je, kasut pon sama jugak..pandai memilih!


eh kita sambung kejap2 agi bole? tiba2 rasa lapar pl. 'Mee Sua' yg ayah masak sebelom kuar g keje tadik masih ada lagik rasanye kat dapur. lapar sungguh, Elle g makan dlu ek!




notalututketumitibu:
ibu sayang LunaZahra sangat2 tau!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

Jiey Mien said...

Comey jer pelampung cik luna neh.. comey cam tuan dia..
=)

http://kernakasihkita.blogspot.com

[ibuLUNAZAHRA] said...

thanks Jiey! :), peluk cium tuk Ian ya..

ibu_Arifa said...

cerdiknyer cikLuna nih..geram jer tgk dia baring2 tak pakai baju gitu.. kalo dalila dah lama saya gomol2.hihihi

[ibuLUNAZAHRA] said...

Min: yang tak pakai baju tuh, sbb kess kepanasan pakai baju blapis2 balik dr Genting. mmg kena gomol tuh, pastu se'Dasss jugak la dapat..anak Singa tunjuk taring..tpaksa mengalah, sakittt woooo kene geget oleh anak Singa ni..
ha-ah, Alhamdulillah smakin cerdik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...