klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Wednesday, November 17, 2010

mimpi & angan-angan!

okey,bru pas kol en.ayah,
& cikLuna pon da ttido lena,
oh cikLuna rindu ayah rupanye!
.
erms,mood da sdikit okey,
so jom kita cerita sdikit angan2 aku,
ops,bukan angan-angan matJenin erk,
just sebuah mimpi yg tak mungkin ada nyatanye :p.
.
time kecik2 dlu,
aku slalu brangan aku punya seorang kembar,
klu tak dpt kembar yg btol2 tu, dpt 'kembar tahun' pon da kira okey la.
.
aku ade sorang arwah kakak yg beza umur antara aku dan dia (kakChe') hanya 11bulan shj,
aku slalu brangan kakChe' msi hidup lg,
jd dptla aku seorang kakak kembar,
antara fantasi & mimpi aku,
aku sering 'tnampak' dia,
sering juga aku tanya ibu ku "benarkah kakChe' brambut gelombang,tak lurus sprti kakAelan (pnggilan mnja ku d uma)?
"iya" jwb ibuku..
ya,seorang kanak2 pompuan sering muncul dlm mimpi ku tika kecik dlu,cantik putih (beza ngn aku yg bkulit gelap)..brambut gelombang (aku lurus,umpama d rebonding), kurus (aku gemok), sopan (aku kasar)..& ciri2 itu mirip benar kakChe' ku (mnurut kata ibuku..)
.
tp itu hanya mimpi & angan2 tika zaman kanak-kanak ku,.
mungkin jua teman ilusi ku.
.
& remaja nya aku,
aku bharap agar satu hari nt setelah dewasa,
aku akan punya sepasang anak kembar,
.
malah masa mngndungkan cikLuna,
aku selalu bgurau agar dkurniakan 'kembar tiga'.
(tersenyum)
.
aku sgt teruja mbaca kisah ibu ini,
gigih & penyayang.
superMOM.
& anak-anak ini,sgt btuah.
wajah comel mereka dcemburui olehku :p
semoga mereka sentiasa sehat & berada dlindunganNya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...