klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Sunday, October 4, 2009

msi dlm mood raya,

Salam Lebaran buat semua teman...

rasanye tentu aku yg terkhir ngan post Raya..erms mmg slalu tlmbt..ntah le sejak 2-3menjak ni, aku slalu malas tuk apdat blog ni...faktor usia mgkin..heee3x...

thun ni Raya ptama aku sbg istri & menantu..& sedehnya,thun ni aku braya ngn kluarga suami..sdikit tkilan xdpt braya ngan mak sndrik..ape leh bt,my Mom pun nk braya ngn mak dia (nenek aku)..so awal2 lgik lam smggu puasa,my mom da terbang ke BalikPapan...hurmsss,rindunya...

3hri aku braya kt Melaka,wlupon plan nya hya 2hri je braya kt sna...but takpe lh,bl lgik dpt bkenalan ngn sedare-mare suami kn..& kebetulan bnyk pl cuti Raya kali ni...
malam raya ke3,kmi btolak balik ke kL, balik bRaya ke uma abgku...erms,meriah btol uma dia, rajin ipar aku mngemas, btol2 mcm zmn2 aku ms kecik2 dlu...hee3x..

Raya ke4 kami btolak ke Teluk Intan plk..kmi pgi 2 kluarga..mziarah kubur arwah Abah..sgah uma PakLang,adik abah....wow siap djamu ngan masakan kampung lgik..bes2x...pastu sgah uma Oah,pas brehat & mandi ke uma Pak Olong pl...hurms,xlma kt sna..kmi trus btolak kt uma PakLong Ajibun,selepas mnjamu selera, tibe la time tuk pulang ke uma..wlu pon plan nk bmalam kt Teluk Intan tp sb ade bbrapa mslh yg sukar tuk d elakkan, kmi balik jugak mlm tuh...dekat2 kul 3am,smpai jugak kmi ke d'dmai...tuh pon ngan seribu kpayahan..mengantok babe!!..hheheee3x...

esoknye,ms tuk kmi brehat2 kt uma sblom Ajibun kna keje lak keesokkn hri..& sibek jugak keje malam..dpt le brehat lma sket...

& ingtkn ble brehat lma, tp Ajibun xbg can lgsung..kna pl mjamu kwn2 dia..seronok jugak,cma sdkit xcnfident ngn masakan ni..but Alhmdllh bjaya jugak..ntah le seda ke x..tp bselera jugak kawan2 Ajibun mkn..agaknye depa tgh lapar kot..hheheeee..

& hri ni lak, my mertua dtg btandang..wowwww..sori4x mmg xcnfident leh masak tuk dorg..so tpakse le mnapaw nasi ayam kt luar tuk mkn tghri..heeeheee...sori ye Mummy & Daddy, manntu ni tak brani lagik msak tuk kalian.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...