klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, September 15, 2009

mood shoping datang menggila...

lma nye tak mnulis..rsa kekok pulak...heeheee...

xlma lgik kite dh nk braya kn...thun ni thun ptama aku smbut raya sbgi istri...& ptma kali jugak aku kna bbuka & bsahur ngan suami..memula kekok jugak..ye lah aku mn thu ape yg Ajibun suka mkn time bbuka or adakah dia suka bsahur...hurmss...alhmdulillah Ajibun sporting orgnye..dia xkesah semua tuh...so lauk bbuka kmi mcm mkn mlm je lh..mcm sprti yg biasa aku msk..klu mls,kmi g mborong kt bazar ramadhan..tp slalunya aku sorg2 je mborong...Ajibun lgsung xbeli ape...xbselera katanya..last2 aku jugak kna masak..heeheee...wlu thangus kekdg2,tp Ajibun kata tetap sedap..& mcm btol2 plk bl dia mkn btambah2..ksian nyeeeeeee..

ade je ms lapang, kmi bdua kluar bsoping..& spnjng shoping ni, Ajibun bru bli spsng kasut je..baju??erms tak beli lgsung..alasan nye,sbb 1st raya kena fly...sedihnya..& slalu jugak Ajibun pesan kt aku jgn brabis beli baju sbb perut dh mkin mgembang skrg..nt rugi je beli bju sb xble dh pkai pas bsalin..huuhuuuu..tp aku memula dgr ckp jugak, tp bl tgok sales hngga 70% truss tlupa..jdinya, setiap kali window soping kononnye...aku ttp beli bju peknen...dh dekat 20 dh bju2 yg aku borong,heeheeeee...

selain tuh,aku soping psiapan tuk bkl baby...tiap kali kuar,mesti beli baju baby..Ajibun dh bising dh,katanya tgu le baby lahir dlu...& sket2 brg2 baby yg lain pun dh d beli..hurmssss...xcited btol aku!! dh penuh 1 almari da baju baby,tuh belom lagik tumpang almari aku sbb almari die kecik sgt..heeehhee..

langsir yg aku tempah dh sia dh..wlu x mnepati yg aku nak kn..tp alhmdulillah la da siap sblm raya...skrg nk beli lamu lip-lap & pelita je lagik...sarung kusyen pun da beli..hurmss..xcited btol aku kn..heeeheee maklum la pertama kali raya sebagai istri, d uma yg baru kami beli plak tuh..heeeheeee seronok betol aku!!!

erms...semalam amek kueh raya yg di tempah ngan cik puan aD .... ksian baby Ariff kna ikut mhantar skali...wopsss,baby Ariff ni bbtol budak yg baik,spnjang kami brurusan smbil mlepas rindu,diam & tak mragam..aku lak rasa tharu & bsalah...sedih lak tgok si kecik tu... sayang baby Arifff...& Momoru lak sporting sgt...rasa mcm dh kenal lma lak...wlu rindu kat aD msi ada,tp tak ble borak lma..sbbnye,da lewat mlm..ksian kt Ariff..& muka aD pun nmpak penat sgt..so tpaksa le mta dri...rasa2nye da dedekat 4-5thn jugak xjmpa aD...huuhuu..insyallah raya nt,nak g uma aD,rindu la mskn dia..huuhuuu..harap2 xnyusahkn aD lerr...hhheeeehhhheee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...