klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, February 12, 2009

ya Allah beri ku ke'tetap'an aT,

be write on,
January 30, 2009 at 8:06 am


smkin dkt bln march, smkin suram aT aku..smkin ttekan & d tkn aku...myb xjelas, tp seakan aku dpsalahkn ngn suma nya..

memetik bcara teman lama, katanya yg bkl idup d jln ini aku ngan Ajibun, mgpa tdk kmi yg tntukn yg tbaek utk kmi...ya Tuhan, andai la bisa...ahhh sukar tuk ku ungkapkn...

smlm, trasa indah bl pnuh ngn tawa..nmun bl sda tselit duka, ia bgai mjahanamkn sjuta rs yg tsimpan...yg ada cm sesal...tkilan andai yg drncang hnya tgl prncgn..mrncng kgagalan ka aku?

cinta yg hdir tnpa dpksa, kini bgai ingin prgi tgglkn aku...sunyi atau sepi bkn lgik alasan..yg ada cuma tangisan bl mn suma jdi kaku,tnpa mmpu dfkirkn lgik...mjaga aT atau sngja mlukakan...tlalu bnyak alasan, hgga bosa yg mdtg...

stiap nafas,stiap detik,tiap kerlipann mata, aku xpna putus bdoa agar cinta ini kekal d aT..brkhir dgn ikatan suci...bkn tgl bekas benci, itu aku xmhu..bkn itu yg ku pinta..pinta ku hnya bhgia mengiringi sluruh nyawa ku...hga akhir..

d aT ini, hya dia yg ku cinta..hya kasih yg bisa bikin aku bhgia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...