klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, February 12, 2009

katamu, setajam pedang...

be write on,
February 3, 2009 at 10:38 am


ya Allah tnpaMu ku pasti jatuh..tnpa kasihMu, ku pasti tlh lma lari..menjauh...tguris benar aT ini...kata-kata nya, myiat aT,bdarah..mngalir laju..sderas air terjun, deras lagik air mata ku...

"mamposlh kau"...klu kata ini kluar dr mreka yg jauh, aku mgkin tdk tluka sbgini...tp dr dia yg bjnji mnyayangi ku stiap hri, spnjng umo kmi...

"smakin hri smkin myirap...smkin mluat...xda lagik sayang utk awak.."ya Allah dia ka yg layang2 kata ini? dia yang bjnji xkn mlukakan aT ku...xkn jdik mmpi ngeri bt aku??

mgpa dia xrasa apa yg aku rs...mnyintai dia smakin kuat stiap hri..kkdg aku jadik malu nk luahkan apa yg aku rasa...mmndag wajahnya, dr rambut ke dahi trun ke bhgian mata, buat kn aku jatuh cinta..cara dia mmggng stereng...mnukar gear...semua bt aT aku rs teruja...sllu bkata d dlm aT..mgkin inilah cinta sjati yg slama ini ku cari..mgkin benar..."dia jodohku"....

tp,kerdil aT ini mdgr luahan nya...sbliknya blku pd dia, dia smkin mluat kt aku stiap hri...rs syg smkin bkurgn...knp dia xrasa apa yg aku rs..knp hya aku yg rasa??

ya Allh kuatkn aT ini...kuatkn smgt ini..utk trus d cni...,dan andai dia mmg jodoh hidupku...dktkn aT kmi slamanya...nmun, sda trurat antra kmi mmg tidak tsurat tuk bsama...pisahkn kmi tnpa rs kcewa dan benci...ku mohon ya Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...