klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, March 7, 2008

woiyoooo...

be write on,
March 7, 2008 at 1:43 pm



aku da pna kta dlu "kn indah klu stiap plhn yg slh kta ada pluang tuk ubah"..tp rmai yg xcya mnde ni ujud.. & akhirnya aku dpt bktikn stiap aku yg slh aku bjya tuk ubah...

Darael_1 kata org klu kyakinan kta tgi, kta kn gapai ape yg kta nak...& aku, aku jmpa ape yg aku cri slma 14thn ni.. akhrnya aku jmpa jg dia..yg lma da ilang.. lma da xdpt dkesan radar.. hehee.. sapa sgka ek..

Braelove01 bak kata Mary kt aku dlu.. jgn pna mta lbih lam idup kng xcapai.. rebah lak..so, aku ikut pesan dia tuk 10thn ni.. huhuuu.. tanx Atan,..ko pnyelamat dnia aku...kata Atan rupa iras kmi yg bt dia tlg aku.. bessss ayat...Aty, sjk hri tuh xhbis ngn doa dia.. aku arap Xni mkbul la aku pun pnat susun trkh da..hahaaaa. tuh aku da kata jgn antar anak blja num, kang jd mcm aku... suma susun ikut num...da mcm ahli nujum la...mak dukun ek?...JahNor mcm dlu2 jgk, da kna sanro ke ape, ble pl dia bckg WAN kt depan Aty..

Brael096 Aty, ur r my bes sis.. caya la...xpe2 kta tukar story..WAN bkn lg ONE.. da jdik TWOthree da.. kahkahakah.. chotoh??/aku bkn rusa, bkn planduk...bkn jg pmburu.. bebas da suma.. xlari2 anak da.. & WAN atau DAR suka-suki (kaki???), bleh la kejar chotoh tuh... aku xlarat da.. wlu lari2 anak.. Atan pun da kata, xpayah kejar lalink..

beza ek??? xphm xpe.. Xni aku tulis bkn tuk kamu bca.. aku saja xmaki Xni, sb aku bljr 1 mende pg td..kita bleh redah ujan, xkn demam pnya..yg pntig jgn lupa mandi.. hahhaha .. aku da kata xpayah phm.. wateva aku thu Atan,DAR&WAN,Aty,JahNor...da lari2..bkn lari anak tp pecut sribu cri air.. tuh r da pesan.. jgn monyet2 jgn.. jgn mkn chili..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...