klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Saturday, January 26, 2008

tuhan pun thu....

be write on,
January 26, 2008 at 8:14 pm


smgu sda blalu,rutin sm sj spt angin..sepoi2, wlu teslit panasnya…ku mohon tiada lg kjutan btku.. tiada jg serangn yg bisa mgoyahkn smgt ku…

drign pggiln hp pg ini, bnr2 bt sbr ku d uji…srgn Xni bkn sj mnyekat nafasku tp jua smgt ku.. perit!! Amat perit.. klu sblm ini aku mohon dberi ksmptn tuk bnapas,wlu ku thu hrpnnya cm rendah tp ku ttp punya smgt krna aku tdorog leh impian. Oleh dia….ya oleh dia…tp X ini aku psrh, mlh bmohon biarlh nyawa ini dpndekkn, spndeknya…aku sda xsggup lg idup lam ksakitan.. aku xsgup trus btarung ngn nyawaku… ptaruhan ini berat.. ku prtaruhkn jiwaku… & aku sda xsgup lg.. sguh!!!

srbut sguh kotak fkrn ku bbrapa mgu ini…mgkin krna cintaku.. mgkin jua krna cita ku… ku keliru.. nmun ku psti, aku sda lemah.. sda xmmpu tuk hrugi sglanya…klu dlu ku mohon dberi ksmptn.. X ni ku pasrah tuk trima sumanya…nmun tselit rs slh.. bnyk hrpn d bahu ku… byk yg bgntung ngn ku.. klu ku lemah bgaimn mrka??sgup ka aku mnarik nkmt yg ku beri spt nkmat yg ku kecapi d tarik.. perit!! Ku phm peritnya… nmun ku xpnya kuasa lg… ku sda lemah…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...