klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, January 17, 2006

what's happening to me? i'm feelin' blue out of nowhere...

be write on,
January 17, 2006 at 9:45 pm


aaarrgghhhh... begitu tegang ape yg kurasakan.. ntah le aku sindri xpasti ape yg sedang bmain³ kt hati skranr ni...arghh, yang pasti aku xbper sehat.. sakit tul pala aku.. nie lagik satu pyakit baru,pedih pla ulu hati, myb sebab slalu abaikan ms mkn aku.. plus plak sakit telinga aku nihh,asik bdengung jerk.. btambah³ ler aku xsemangat nk keje ari nih,sibaik keje xmenimbun mcm smlm.. klu x.. hancuusss le jwbnyer..

hari ni mcm jd hari selekeh sedunia plak.. aku g keje ngan kemeja yg dtckin, skirt jeans.. n sneakers shoes... mcm gengster plak aku.. mmg selekeh.. tp nak buat camne.. aku xsehat...

aku suka sngt bila jf pujuk aku mlm tuh,bkali² die kol aku,aku plak lagsung xnak jawb suma panggilan tuh,xpujuk ngn cuba kol aku.. siap xplain ngan msg³ lagik.. aku jd xsampai hati plak.. sejam pas tuh aku kol die balik.. die xsalah pon.. aku yg jd emo mlm tuh.. ntah nape aku leh majuk hanya sebab die x kontek aku.. bgini kot yg depa prnah rasa bila aku xpernah lagsung kontek dpa (xkapel aku tntu tau)..

2hari lepas aku btgkar ngan adik,sbb kecik jek.. tp dia anggap tuh besar,siap ungkit kjadian ms kecil kami yg bjuta kali aku nk lupakan.. bila aku buat kputusan tuk balik kepangkuan kuarga,aku cuba bina memori baru.. biarla kisah lalu mnjadi debu³ yang bterbangan sj.. tp,..

mlm nie adik nk g kl.. mgkin lari lebih baik dr settelkan.. aku ngn die pon sejak btengkar ari tuh lgsung xbtego sapa.. ntah la...biorla mybe itu lebih bhgiakan dia.. hu should knw it..

skrg,prasaan aku bcampur baur.. help me... lepaskan aku dari derita bkasih sayang.. ia indah bila kita sama mrasakan.. tp amat sakit bila hanya kita yg mharapkan nya...

i never knew that i could feel both gloomy and happy at the same time.
but now i know, that having this kind of feeling, could hinder me from thinking n doing things logically....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...