klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, January 13, 2006

in bad mood....

be write on,
January 13, 2006 at 6:40 pm


entahler... rasa xbesh jerk mood aku jak mlm td.. sbb ape egh? xkan sbb mummy x smpat nak urut pinggang aku kot.. @??? pelik tul,napa aku rasa cam nie egh.. tp rs nye bkn psl tuh.. sbb trasa hati ngn jf? ngan jo?.. isk²,rs nye mcm tak btol je, depa da jg sgt hati aku....aku tau dpe syg sgt kt aku... [isk btol ke telahan aku nie?]

myb sbb aku ni da cpt sensitip kot.. ye lah sjk akhir³ nie aku mudah terasa hati.. mdh sgt rasa xdsygi..xdrindui..xdhargai...napa mcm ni egh? myb sbb emosi aku brada lam 'not stabil area' kot... isk isk isk aku x ske prasaan cam nie.. aku nk sntiasa senyum,bagai rama³ bsrg dperut..
sjk mlm td aku off hp..ntah ler xsemangat nak on kan.. kekdg aku tpikir,sjk bila aku ber'nyawa'kan hp nie.. dlo,3bln skali aku topup kdt aku..kekdg tuh klo bkn sbb da nk xpired..xdreload lg la... kali ni,stiap hari aku reload.. gila,tokeh balak pon bleh bankrap mcm ni.. hai nasib³.. erk.. aku off hp nie sbb mejok ke? isk xmungkin le kot.. nk mejok sbb ape egh?.. sbb trasa xdsyg?xlg drindui?.. isk³.. susah nk buat ksimpulan hati aku nie... ape³ aku claru skrg nie...btol² kliru..

da 3mlm aku asik 'lemas' je.. kekdg msg yg masuk nk dbaca pon xlarat da.. flet tul tnaga aku.. xbmaya.. xsempat mndi da lentok kat sofa bilik aku.. nasib³ klo dpa nk sgt aku rply msg dpa,alamt kmpunan le jwbnye.. xlarat aku beb!!

erms... rasanye better aku blah dlu.. nk abeskan novel 'inikah cinta' tulisan H.M Tuah Iskandar...
i'm missing someone..,i just don't know wheter or not this feeling is supposed to be there..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...