klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, December 27, 2005

weekend ku,

be write on,
December 27, 2005 at 5:20 pm


aii all... aku nak kongsi citer aku ngan sapa? ntah le, nak bercerita ngan org yang dekat, aku tak tau siapa kawan yang paling hampir dengan aku skrang nie.. nak bercerita dengan kawan lama.. ongkos nya plak tinggi... maklun jerk la nak bercerita panjang lebar, alamat habisle kredit aku, bukan nak berkira tapi ekonomi aku tak stabil lagik nie..akhirnya aku berkeputusan berborak disini... maybe ada yang berkongsi ceita ku..

sabtu lepas aku g lahdatu, aku sindri xtau kenapa aku ke ctu... nak kembali ke masa silam? nak mencari apa yang hilang? atau ingin bersama orang yang sayang? ntah le... eh seblom tuh, setiap malam aku kat sana aku berteman mimpi ngeri yang indah,... mesti ada yang heran kenapa mimpi ngeri ku rasa indah... begini, malam ku bertemankan adam.. aku berapa d airport, eh aku sedang dukung adam... kegembiranya aku hanya tuhan yang tahu.. satu yang aku perasan aku org yang bagi adam kat aku tuh lupa bagi aku botol susu adam.. [dalam hati aku berkata] argh, tak penting suma tuh, dapat adam da jadik satu anugerah buat aku.... bila terjaga je, aku bagai nak nangis... bukan adam dalam pelukanku hanya 'cbrowny' patung kecil c adam saja di pelukanku... argh mimpi ngeri terlalu indah buat ku...

ehhh ada tangisan adam, kudodoi adam dalam pelukan ku, satu yang aku perasan adam tak berputing time tido... ehhh adam da besar rupanya, comel wajah adam dapat pelukan ku, lagik sweet bila tiada puting lagik meneman bibir mungil nya.. argh sekali aku terjaga, hanya cbrowny dalam pelukan ku... subuh itu jugak aku tepon ibu, ku cerita mimpi2 ku pada ibu... katanya 'mungkin adam merinduiku...'....

sejak dulu lagik aku sayang sangat kat abg sepupu ku ni.. manja dan selalu ingin dalam pelukannya.. aku rasa selamat bila bersama dengannya.. dulu aku fikir, ini rasa sayang dari sorang adik pada abangnya.. tapi bila dewasa ini.. aku rasa sayang itu sudah bertukar arahnya.. adakah aku mencintainya?? rasa cemburu bila melihat dia berborak mesra dtelepon, tersenyum membaca sms nya.. aku jadik tak keruan bila tak memandangnya.. argh.. ini kah cinta? indah bila cinta itu berbalas kan tapi bagaimana kalo hanya aku yang mencintainya, dan dia hanya menganggap aku hanya seperti adik nya sendiri.. argh, benarke aku mencintai JEEFRI sepupu ku? argh... ku adukan rasa kasih ini pada sepupu ku yang lain, ringan mulut ini bercerita, tanpa sedar keakraban ini menjalinkan satu hubungan terlarang, aku kini berpasangan dengan dia.. argh aku jadik kekasih adik jeefri? aku kekasih JOHARI? sedangkan ku tahu perhubungan ini terlarang? aku menjadi orang ketiga antara JOHARI n istrinya?

astaafirullahulazimmmmmmmmmmm mengucap panjang aku... mengapa jadik begini...
ku habiskan minggu lalu bersama JEEFRI, dalam pada sama aku aku rasa bersalah kerana menduakan hatiku..... argh.. peritnya.. mengapa dalam suka ada dukanya.. mengapa harus ada tangis bila aku mula tertawa... mengapa yg ku cinta lain? yang mencintai ku lain? inikah permainan kehidupan??/

ku jalani lagik hidup ini dengan seribu satu warna.. mungkin ada waena yang seswai buat ku.....
kini ku tersenyum lagik.. walau ada titis gerimis...

all i need nowis a space to breathe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...