klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, December 14, 2007

ms trus blalu......

be write on,
December 14, 2007 at 5:46 pm


hri ni mcm hri yg sda2 aku msi trus jd pmikir... mgkin tu la rutin aku as thinker... huh! tuh bidang yg aku pilih kn...

xsbr 2ggu dtg nya mlm ni.. hang-out ngn kwn2 lma... & yg paling aku hrpkn, dpt bsua ngn cDia... Ldu da mcm kg aku, tiap ujung mgu aku ade je kt cni... Tok-Nek aku??..tuh hah bbdk brtnder yg da mcm sdare-mare aku.. myb depa pun pelik wlu tiap ujug aku mjegukkn diri..aku cuma duduk d lapik ksukaan ku... tp itulah aku.. klu orglain lari dr kcbukkn kota,lalu pgi ke tmpt tpencil.. aku blainan.. aku lari dr kbosanan protokol... lari dr diri aku... 5hri aku bteman high-heels,kmeja,rmbut ku ala2 sofea jane.. ngn gaya sorang koprats... ujng mgu ku aku btukar jd ngn gaya seorg clubber yg keparats,d temani hiruk-piruk yg jengkel... ku hbiskn mlm ku ngn jrebu buatan mnusia... air setan,mgalir deras d tekak ku... laksana teguk air mineral rutin harian... argh... dlm kberatan kpala aku msi blm lari dr dunia sbnr... aku thu cara ku slh tsasar dr rona khidupn tp,skurg2nya ia bisa m'alpakn aku ttg keributan otak & aT ku...

tenang??? myb tuk kskianXnya aku hrus akui... ia cuma mletakkan aku jauh tbenam... myb protes aT ku... aku jua bisa bosan.. bisa penat... sedar la aku jg spt kmu...

bosan?? aku cba mngejar sesuatu yg aku ingin... wlu x pntas lariannya.. aku msi blm mmpu mngejar.. knpa?? kerna aku bkn pilihan... tp aT ku degil, ingin mmiliki sesuatu yg aku hrus thu bkn milikku... bX-X sda ku laungkn sisa kata... bhenti la mgejar kerna aku blm mmpu mgejarnya wlu dia blari anak... krna aku bkn impiannya spt dia jd impian ku.... & aku shrusnya bljr tuk mlupakan sthu yg bkn utkku...klu dia yg tlh lama mjdi impiannya pun mmpu dlupakan,apalg aku yg xpna mnjdi sebutan...aku bkn Tina yg mmpu buat apa sj tuk miliki Irfan...bkn jg Rina yg sgup jd gila hnya tuk mrebut ksih Roby...aku cma aku yg akur tuk mgalah wlu pyh.. yg akan trus hnyut wlu mmpu bthn sblm lemas...

redha??pasrah?? itu cma kata mrka yg putus asa.. sdgkn aku,mletakkan ini sbg 1% dr mslh idupku...& yg pasti 99% mslh e2 ttg First Love ku...aku mletakkan impian lbg tgi dr angan2,kerna aku xingin jd Jenin...

Wan, xpyh lri lg.. wlu hya lari anak.. kerna aku mmg thu aku xmmpu saingi... aku lelah.. aku ashma...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...