klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, June 29, 2007

ku trus mcuba...

be write on,
June 29, 2007 at 9:45 pm


kekdg mcm xlarat lgsug da.. nk bnafas pun rs sesak.. ngantuk, tp mata xble lelap.. byk sgt mende yg aku cuba selesaikn... akhirnya, tnpa sedar aku terkulai layu di timbunan kertas2 yg bselerakkan kt atas katilku.. dctu aku melepaskan semua msalah & kgmbraan ku.. mengasyikkan...

rs sgsi ku abaikan blalu.. bgku x usah dkejar psti akan dia dtg sndri.. bla? xperlu dtnya, kerna aku sndri x pna mcari jwpn nya.. biar dctu.. ia xkn usang..
pmainan 1 keindahan.. mgkin kekecewaan bg yg kalah, bgku tiada istilah menang @ kalah.. yg ku pegang mesti trus brusaha... pasti ku jmpa hasilnya...
gmbra @ sedih srigkali dtg serentak.. blalu spt angin.. gunda aku jadinya.. ntah ingin ketawa & mnangis pd ms yg sama?.. biarlah jd bgtu.. keliru...
aku bkn follower.. aku leader... sora ku punya kuasa... e2 yg ku tdidik... aku dahan, ku jua akar.. perlu kuat.. x ingin tumbang.. biarla ku lemah.. hanya aku yg tahu.. tidak mereka..

smakin lama... kekuatan & kelemahan mjadi 1.. usah dnilai.. kerna ia bukan ukuran.. asal terhasil, usah dtnya dr mn asalnya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...