klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, June 26, 2007

cinta?

be write on,
June 26, 2007 at 1:16 am


kahkahkah... aku pcya cinta pndg ptama? lor, spe2 yg brggapan aku pcya istilah bodo mmg nk tkena ngn pmainan cinta aku...

aku bingit, time kelam kabut aku dpt idea jenguk 1 kedai printing, bru jg kedai ni, tp iklannya kaw2 baw diaaaaaaa....... aku ngan sorak yg serak2 basah pas bkonsert ngan the 5', trus bt la mrktg.. tp aku tya, aku jg yg jwb.. hampeh!! mmg pulang ngan khampehan yg sgguh2 haru...

2-3 hri mudian, smbdi call aku.. bg respond pasai customade bju yang aku tnya hri tuh... blur jg otak aku... aydtiee pun sma penin, ape xnya dia dpt pggilan yg sma.. last2 aku bru ingat tang kdai printing tsipu2 tuh.. alamak lupa aku nk in4m dia, deal tuh xjd da.. da kensel smlm... hurms, ingatkn hbis kt ctu je upernya pnjg..
kahkah3x, mcm mimpi dsiang hari pl.. dia jatuh cinta ngan aku? biar btol... ade lg ka cinta mcm tuh??? tipu laaaaa....... aku ni nak mngurat/d'urat.. aku kna kenal lama ngan org tuh dlu.. tuh psl lam sejarah pcintaan aku.. aku just pna bcinta ngan budak 1 skola aku, jiran sblah uma aku.. sepupu-sepapat aku.. lain2 aku mmg xlayan... x cukup jatuh cinta, siap tawarkan aku keje lg.. snggup dia pujuk bos dia amik aku kje.. kah2.. aku pun ngan smemeh.. layan jg la...

in the end... aku rasa dia bkn jatuh cinta.. tapi mcm nk pgunakan aku jek.. aku xde la pndai mn.. stakat thu tuh adalah... huh!!! nmpknya dia gadai cinta tuk mpgunakan aku ke????

dr aku sibuk keje kn cmpny org.. baik aku cnctrate kt cmpny aku ni... esok aku ade date ngan suplier kt sndkn... ntah aku dpt g ke x... suka jg aku bjalan, tp.... xpe la biar aydtiee ngan inchy je la yg handle, aku ble rehat2 smbil sttlkn kje2 yg xpna nk sttl tuh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...