klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, February 14, 2006

Ermsss...

be write on,
February 14, 2006 at 1:18 am


ntah camne aku leh tetgl hp kt opis jerk time lunch td.. ni mesti sbb xsbr³ blik umah.. ntah napa, xcited tlebey aku nk ngok mtua adik aku.. mcm aku lak yg nk menikah hehe³..

dr citer adik ipar aku, parent die garang.. tp bl aku ngok nye.. pramah xtekira pl jd nye.. mcm de kenal lama.. arap³ bekekalan la.. aku ngok depa trima adik aku ngn tebuka.. mak aku n mak ipar aku pon ok jg..

opss.. tlajak jauh aku.. benornyer aku nk habaq.. yg td tuh aku tetgl hp kt opis, uper ade 'msg valentino' tuk aku.. dr sapa lg klo bkn dr jf.. ingat jg die ngn aku eh.. aku ingatkn die de lupa aku de.. ye lah de ampir 2mgu ni, die dingin je ngan aku.. musykil aku jd nyer.. aku ade wat slh ke? ade slh phm ke? mn ler aku thu klo die senyap jerk.. cam pg td, lgsug xdkejutkn aku g kje.. aku arap² jg ade call dr die..

ops, mak aku de sampai de.. so.. jumpe esok k!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...