klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, June 12, 2007

aku 2lis, kamu bca

be write on,
June 12, 2007 at 2:25 am


lama btol aku abaikan blog aku. ntah la, myb x ada yg ble dkongsi.. atau aku tllu bz smpai tlupa kwn2 rindukan coretan aku.. prasan!!

2 jun lepas byk pl aku dpt jmputan kwin, kwn lama, tp maaf byk2 aku xble dtg.. kdudukan aku jauh sgt.. tp lam diam aku kecik aT jg bl kwn bek aku b2nang xbgthu aku. btol aku myb xdpt dtg, tp jmptn tuh kn bmkna ingatan.. tlintas aku, myb aku tlh dlupakn..

10thn lps aku minat kt seseorg... da lama myb xbw mkna lam idup aku pun da..wow.. aku jmpa dia lg..lam c2asi yg bbeza.. tp msh dlm kmsraan yg sma..tetiba aT terusik.. hahaha... kekdg tselit jg doa,bmohon dia jd milikku..lawak,sdgkn ku thu dia m'mta jd miliknya.. ya,xsuma yg kta mhu kn kta milikinya.. asal saling bhgia!

byk mende yg aku cba selesaikan, tnpa sedar byk yg aku abaikan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...