klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, March 8, 2011

nak buat contest la rasanye,..

Salam readers,

hati ni sangat eksaited nak buat contest la, bila nengok costest yang kakak ipar 1 buat tuh m beransangkan sangat penyertaan nya.

kanak2 kecil suka main ngan cermin kan, suka tengok diri sendiri, mcm cerita Ica, tentang Ayesha yang suka bermain ngan cermin. suka bermain ngan kembarnya.
begitu juga seperti cerita eB ezrin tentang Aed.
so, contest yang bakal berlangsung nanti bersempena ulangtahun perkahwinan Elle&Jay yang kedua nt, nak buat la contest yg harus/wajib memaparkan gambar kanak-kanak kecil ngan cermin.

:), tgu pengumuman rasmi ye nanti. yg pasti akan berlangsung selepas tamatnya 'My Angel Sleeping Contest'.

3 comments:

Imaan09 said...

cepat buat, elle!! saya nk join..!

Hidayati said...

Assalam Bonda. Mamy dah balik rumah. Baru je update blog tadi. Emm nak buat kontest ye. Wah mamy sokong ni tau. Thanks tolong mamy kat blog mamy tu ye. Luv u so much.

[ibuLUNAZAHRA] said...

Imaan09:~ insyallah. akan buat skepulangan dr berCuti nt..

Mamy:~ w/salam. mamy da sehat ye..maaf ye mceroboh blog mamy..Luv u too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...