klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, March 3, 2011

BlogList?!

aku suka blogwalking, baca dr blog ke blog secara rawak.
& bila suka akan sesuatu blog, tentang penulisannya,
aku suka meng'ADD blog tsebut d Bloglist ku,
secara senyap2, kerna aku tidak memfollow blog itu skadar hanya mengLISTkannya shj.

bagiku, bukan ingin d balas, tp skadar aku suka membacanya.
cuma akhir2 ini shj aku akan mFOLLOW dhlu sebelum mengADD nya,
bukan ingin dbalas, cuma aku selalu khilangan 'alamat' bila gatal2 mnukar alamat URL atau template. (padan muka aku kan!)

oH, sebenarnye bukan nak cerita tentang senarai blogList ku,
sekadar ingin meng'bangga2 kan diri ku aja,
nak tau kenapa? ya, aku antara yang tersenarai lam bloglist Saudara Ujang
rasanya baru sehari lepas aku mJoinkan diri dalam segmen khas itu.
Rezeki bukan. terima kasih saudara Ujang ye :).

ingin baca penulisan saudara Ujang? klik aje kat sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...