klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, February 11, 2011

ferrlulu Contest

ade sape2 nak menang baju?
Hah meh pakat2 join
contest ini.

ABAH!

Nama abah saya, Norizi Yang Hussain.unikkan?!

abah lahir 25 June 1941, berkongsi tarikh lahir ngan ibu saya
(beza 10thun,sjodoh bukan).
abah seorang yang sangat-sangat penyayang.

rasanya seumur hidup ini hanya dua kali kene sebat dek abah.

kali pertama time berebut main video game ngan adik, tak banyak cakap se'dasss kat kaki kami. satu kali libas, 3kaki kena sekali..tergamam!masa tuh, saya da darjah 2.uih seumur hidup 7tahun tuh kali pertama kena libas.

dan malam tuh jugak kami 3bradik kena mandi bunga. Hha nak pulih semangat kononnya.

abah still dukung saya lagi,tika saya d darjah 6.

abah sangat manjakan anak-anak, dan abah lah lelaki paling hensem pernah saya jumpa dlu.

abah bukan lah dari golongan bangsawan, namun abah pernah bersahabat dengan P.Ramlee

abah sering bercerita pengalaman abah, masa bkawan ngan artis dolu2.bangga!

saya pernah buat satu puisi tentang abah, ntah mana da tercicir buku puisi itu.

Namun,walau setinggi mana pon sayang abah pada kami, Allah demi mnyayangi ayah.

abah kembali keRahmatullah pd 21 September 1993, tidak d depan mata kami.terkilan!

yang tinggal hanya kenangan yang tersemat indah kat Memori saya.

ini shj gambar famili yang saya punya!
TAG: Hidayati, IbuDalila, IkaEka, Umy Aliff, kakNgah Ila!
tarikh tutup: 31 mac 2011.

1 comment:

Unknown said...

Salam dan hi, terima kasih kerana sudi menghantar dan berkongsi cerita mengenai ayah saudari.
Alfatihah untuk abah awak. Be strong though hes not around to be with us.
Pengumuman pemenang akan dibuat di laman ferrlulu pada Isnin depan. Stay tuned ya.
-love ferrlulu team-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...