klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, February 17, 2011

eh?entry penuh emosi ke?

As-Salam dears,
klu korang selalu singgah sini, korang mesti tau yang aku lebih suka baca entry post kekawan kat google readers. senang satu page, leh baca semua entry kekawan blog.
alkisahnye, hri tuh (dalam seminggu lepas) aku ade baca satu entry kawan, tentang jualan Online.
tajuk aje, da buat aku tertarik tau, maklum aje lah.aku kan penjual online juga.apalagi trus aku terbang ke blog itu.
dalam banyak cerita lam entry tuh, aku tertarik sangat ngan harga Pyjamas..kenapa?
sbb aku pon bru launch jugak product tuh kat blogshop aku.
punya la eksaited tau baca & mngomen time tuh, apa tidaknya katanya harga PASAR MALAM Gap Pyjamas ialah RM15, then if beli 3-4set leh dapat RM10 seSet..uih. sungguh murah okay.
lagi murah dr yang aku beli dr suplier. nak je aku carik mana PASAR MALAM tuh. sbb setau aku, yang puas dok mngintai PASAR MALAM & SHOPPING COMPLEX ni, harga paling murah pon RM20 (kena beli barang lebih dr satu). dan yang selalu nye RM25. bukak harga terus RM29.

huH. aku taktau la adakah kerna aku penuh emosi hri tuh atau aku da semakin rabun. td aku singgah lagi blog tuh, sj nak update, kalau2 post komen aku da bbalas.. Ya Rabbi, da tukar ke RM20..beli 3-4 RM15 pl..mmg sure la aku da rabun! salah nampak la tuh ye?!

#NotaLututkeTumitIbu: Allah Maha Melihat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...