klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Wednesday, February 23, 2011

blogging satu pencabulan hak asasi anak?

terkesan ngan cerita Jiey sebentar tadik.
benar ape yang d utara oleh teman Jier yang bgelar Doktor itu.

ya, benar..bercerita tentang teCikLuna tanpa pengetahuan nya itu satu pencabulan. mungkin teCikLuna akan malu dengan apa aku coretkan..malah kadang2 aku masukkan gambar teCikLuna tuk kontest2 yang mungkin m'aib'kan nya suatu hari bila remaja kelak.

tapi...ya dlu blog ini tercipta hanya utk bcerita tentang aku, tentang rasa marah ku..tentang rasa bahagia ku..tentang sedih..jua tentang sakit hati..itu ku namakan gerimisdhati dan bila ianya berkisar tentang puteri hati, tentang teCikLuna, ku tukarkan URL blog ini ke http://lunazahra.blogspot.com, dan ku namakan blog ini sebagai 'stillovemylife'..

ya, walaupon cerita2 yang tertulis d sini tentang teCikLuna kebanyakannya, aku masih bercerita sedikit tentang diri ku..walau setinggi mana, atau sedalam mana cinta & sayang pd teCikLuna, aku masih masih mnyayangi diriku..

persoalan, adakah masih wajar aku bercerita tentang teCikLuna tanpa pengetahuan nya? adakah aku masih harus terus mencabul hak si kecil itu?

NotaLututkeTumitIbu:
"kakak bole ibu tulis cerita kakak"? aku.
"a'aa", Luna.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...