klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, August 11, 2009

aT ini keras???

bkn aT ini msi mrh...
bkn jgk xmmaafkn, apa lah slhnya hga aku kejam...
bkn jgk aT tdk syg...pelg tdk cinta...
aT ini msi spt smlm, klmarin..6bln yg dlu...tk mnurun, smkin mngkat...

skdr aT ini mhu dpujuk...
jka tdk pndai bmain kata, tdk bisa mnutur bcara..
jgnlh...kerna aku jgk paham...kau bkn sasterawan...
skdr rangkul lh tubuh ini...
peluk la jasad ini...
cium la dahi ini...
tnjukkn lah msi ada kasih...
jgn biar aT ini sndri...
rs tdk dsyg lg...
rs tdk pnting lg...

kerna aku takut, rajuk ini akn lama...
rajuk akan jdik sakit...sakit btukar jdik luka...
luka sembuh, parut bbekas..
lantas syg sda tiada lgik..
sda tukar jdik benci..
& bl itu sda jadik...
aku mungkin akn lari lgik...
lari yg xkn kmbali...

aku xmhu itu...
jdik, tolong lh...
hntikn airmata ini...
jgn biar mgalir lgik...
keringkn la ia...
jgn bnjirkn wajah ini..
nt hilg seri nya...
hya muram mnemani...
aku xmhu itu...

jgn bca yg tsirat..hayati lh yg tsurat...
fahami lh aT ini...
aT ini sbnrnya rindu...
rindu yg amat...
rindu pd pelukan itu...rangkulan itu...

wlu aku seorg istri..
cintai aku sbg
kkaseh...
sayangi aku sbg sahabat...
layanlh aku sprti mnusia yg pnya aT..yg ada rajuk...

itu yg aku mhu...
sbuah pemahaman...

3 comments:

kudaputih said...

salam...ko memang pndai bkata2...npa len? Ko gaduh yae ngan hubby ko???@ keluarganya???

singamaraja said...

Salam ramadan al mubarak

[ibuLUNAZALEA] said...

kudaputih: Ri, mjuk sket je ngan hubby aku..tapi bbaloi lh...dpt present dr oversea lh...dpt rntai pearl & 2 set minyak wangi dowh!!

singamaraja: Salam Ramadhan jugak ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...