klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, April 13, 2009

aku d TAG lagi?

Akhirnya aku jumpa jugak TAG ni….penat sey cangkul…

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
GERIMIS DI HATI… kerna dcni je aku bole mengis kerna seedy…bukan hanya menangis kerna bhgia…kerna hanya d Blog ini, aku bole luahkan segala yang perit, spnjang jasadku bernyawa…


Apakah nama link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakanya seperti itu?
http://gerimisdhati.blogspot.com. Seswai dgn isiperut pceritaannya..tntg kepiluan aku spnjang hayat ini…

Apakah 'method ' penulisan dalam blog anda?
crita tntg aku…tntg sbuat ikatan..tntg pengkhianatan..tntg erti cinta..erti kesetiaan…pelajaran utk sbuah kehidupan..realiti kehidupan

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?sebabnya?
TIDAK PERNAH. Wlu aku bgnjak dr community zero ke circles99, beralih lagik ke friendster..dan kini dcni..aku tidak pernah tniat sekelumit pun utk mdelete pceritaan ini..kerna bgku ku, blog ini sbuah kisah yang hidup…yang benar…

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
kawan lama, yang telah lama kehilangan bayangnya…cute sgt…periang…mungkin tidak banyak kisah antara kami, tp kenangan tetap pernah ada

Senaraikan 5 orang yang akan anda Tag?
 sbenarnya ingin…tp,… biarlah tag ini berakhir dlu dcni…

**suka d TAG tp ragu utk tag org lain..mgkin d lain masa barangkali….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...