klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, March 3, 2009

kalau la,

huuuuuuuhhhhh....panjang keluhan aku kan...
bukan kerna aku givup, pun bkn kerna aku sda bosan...skadar aku, ah...

kalau la abah msi ada...mgkin hidup xsrumit ini...mgkin hidup akan lbih bhgia...

kalau la abah msi ada, tentu tangis ini ade pujuknya...tentu rajuk xkn lama, sbb abah akn hiburkan slalu...

kalau la abah msi ada, tentu, aku bukan dcni...tentu abah ciptakan aku tmpat yg terindah...

tp, abah da tiada..sda 16thn abah tiada...tinggalkn aku ngn seribu kdukaan..mragut suma tawa yg bsisa...

hati ini, tlalu rindu pd abah...tlaluuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...