klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, October 26, 2007

rajuk lama...

be write on,
October 26, 2007 at 4:03 am


btahun jg aku xmo blik kg abh.. ntah la.. mrajuk btl aku.. dendam pun ade... lam marah aku briya bina idup aku.. aku jd gila keje... tp bl umo aku da cecah suku abad ni.. tiba2 aku rasa bodo sgt.. knpa le aku hbiskan ms btahun tuk ucap 1 kata... 1sywal lepas, suma marah-rajuk-geram, lebur d tlapak tgn ngan hnya 1 kata trucap "bEn mta maap klu lama dlu bEn pna sakitkn ati *paksu *maksu *opah *bla-bla...." trasa hngt pipi ku... sktika, ade rsa bhgia d ati ku...ya Allh klu la aku thu, bgini mudah & indah, tdk ku tgu sbgini lama... nsibek blm tlmbt lgik, sronoknya hbiskan msa bmain2 ngn spupu yg bru mnginjak rmaja.. aku tpukau sktika.. bhgianyaaaaaaaa........dan aku,xkan ulangi slah itu,xkn ku rajuk lg.. kn ku maafkan sumanya andai itu bisa jnjikan bhgia...

pesan ku pd suma, yg mrajuk.. yg gila kje.. balik la.. slagi ade ksmptan.. rugi rasanya masa yg tlh bllu tuh.. cukupla ape yg aku lalui.. jgn hadapinya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...