klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Saturday, December 27, 2008

no matter what comes your way, remmber His hand will guide you....

be write on,
December 27, 2008 at 8:56 am


lastweek aku ngn Ajibun bwk Rojui...ngn c kembar Alif-Nisaa g klcc...ttba trgn pl aku jln2 kt sna...erms mesti taman tu lgik cnteek dr duluu....da bthun2 aku xjejak kaki kat sna...huuhu..

ekceli aku MC, aku mmg prasan da smggu kpla aku sakit smcm je...dr blkg kpla smpai la kt tgkuk blkg aku...rsa mcm dpijak2 je...huuhu..rupanye sbb darah da nek tgi...& cmpur skali ngn Mgrain aku...da jdiknya aku xlarat da nk angkat pala...

pas mkn *ubat* bru aku ble snyum...ubat?ha'ah, cam biase la, ibu suap aku mkn...btambah2 pl aku mkan...bekpes td aku mmg xjamah apa..& trus mkn ubat...seriyes, sakit gla perut aku pastuh..mcm nk pegsan pun ade..

kesahnye, pg tuh aku lapar gla...lelagi aku kna mkn jgk sb kna mkn ubat...tp sejak smlm aku gado ngan Ajibun...suma gara2 Ajibunn xreti mnjakn aku time aku sakit2 camni...Ajib bt bekpes..tp hmpeh, pnggil aku mkn cam mrh2 je..knun2 bt kn aku bekpes, sudahnye dia hbiskn sorg...huuhu..btuah pnya laki..hmpeh!!

tghri tuh Ajibun ajak blik Kotadam'..agaknye dia pun da malas da jga aku yg ngengada ni...huh!..smpai je umah ibu, aku trus mta mkn...ibu ape lgik trus amek nsi, goreng kn telo...& suap aku...alhmdllah skit pala kurg..skit perut pun kurg...& yg pling bes, skit HATI kurg...so petang tuh, ktrg jln2 g klCC...heehe smput tul aku kt sna...besar gla da tmn klcc...xlarat...awal ktrg agkat kki cabut...balik kotadam, sblm blik Pchng, ibu suap mkn dlu...btambah2 aku mkn...heehe...

i love ibu so much....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...