klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Friday, October 17, 2008

mdobi time...

be write on,
October 17, 2008 at 3:49 pm


huh..kelam kabut balik keje...bkn ape ade task kt uma sblm clbrte bfday my son...nk mndobi...uwaauwaauwaa...hri tuh aku da ckp kt ajibun, bju2 xpyh hntr dobi, dt dobi tuh msukkn je kt tabung bear aku...ckup pnuh send to bank..bt smpanan kwen..jual mahal xnak...& smlm mngalah...

ajibun : B, nk mta tlong lh..can u dobi bju i??..its ok - its ok...klu u penat, xpe lah

aku : huh,bole yayang, kn i da ckp ngn u..u mmg degil..jgn ank kta degil mcm u da la...

** ajibun & i senyum...& 1 ciuman hnggp kt dhi...**

ajibun : i luv u B...

aku : i luv u too yayang..

ajibun : heei, i ttp syg u wlu u x dobi bju2 i thu...

aku : i knw...bt ujung bln ni i send sttemnt 2 u dear...kahakahakahkahakah

[gallery]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...