klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, August 26, 2008

lgik crita psl aku,

be write on,
August 26, 2008 at 6:47 pm


2hri lepas my broS dtg uma...pe lg aku trun dpur,singsing lgn msk...Aby ptma X dtg uma aku...da kurus die,alsan nye demam hri tuh...heehe ksian plak aku nengok Ayah,Papa & Aby, mntang2 hri Wanita kebgsaan, depa kna jga anak kt uma...istri2 dorg g soping kt Klntn, dgr crita otw g Trggnu pl...aku pesan kropok lekor...nk pesan kain batik, cnfrm bdget depa hncuss heehe...

rindu kt Alif & Nisaa trubat...ci kembar tuh da mkin nakal...& licik...knakalan dorg yg bt aku xlena tdo mlm....sik rindu jerk

Th310n9w4t_007 inilah budak nakal tuh...aku beli ngn hrga 1 dinar...heehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...