klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Monday, October 20, 2008

fighting again?

be write on,
October 20, 2008 at 10:07 am

klu lstwk ajibun hmpir nanes sb aku, mlm td ajibun da ngalir kn airmata...huuhu3x..ape aku da bt ni..aku syg ajibun..aku xnk mcm ni...aku mta maap kt ajibun, aku xniat lukakn aT dia...uwaaauwaauwaa...mak tlong aku...aku xnk khlgn ajibun again, & again...aku xsgup lgik...

aku trgt Bedy pna ckp kt aku, klu dat guys ngalirkn airmta hya sb sorg gal..dats mean dat guys syg gegiler kt gal tuh...ya allah, aku mmg da lma thu ajibun syg aku...aku bslh sgt kt ajibun...ya allah ampunkn aku...aku xsngja lukakn aT ajibun..again & again...

ptg smlm, aku spentime a greats time wit ajibun...tanx Allah...

[gallery]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...