klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Tuesday, October 28, 2008

fighting again & again,..

be write on,
October 28, 2008 at 9:55 am


sah! aku gado ngn Ajibun..ksian dia, da ler blik keje penat..aku xmsk pl..alih2 aku bwk bgado..mlayang jgk tong sampah aku sepak..Ajbun lak g hempas pintu, tkejut giler aku...uwaauwaaauwaa aku xnk gado, again & again...

mlm tuh jgk ktrg g Pd..with acid, nana & epol...bkn aku ngn Ajibun yg gado psl cuT..nana pun sma..acid awl2 da lari ngn nana...ktrg polo blkg, pstu epol lak..huh, mcm bes je..

mlm tuh ktrg lepak ramai, minum2 & mkn2...suma ckup2 sprting...pg tuh awl2 lgik aku ajak Ajibun g bli bfast...aku xnk sia2kn cuT aku ni...pas2 ktrg kejut epol, acid & nana...pas bfast je, ktrg trus g mndi laut..bes..siap main babana boat lgik...bes jdik bdk kcik...main ngan kumang2...suma gmbr2 tuh ade kt camera acid, aku tlupa bw hp, lgpun aku tkut hp ilang...jd bgitu la..tgu k nt aku amik dr camera acid bru aku pos kt cni...hurmssss...

pas puas brendam kt lam air masin, ktrg brendam kt swmmg pool lak...bgus, kurg sunburn ktrg..mujarab petua Ajibun...& bru prasan tapak kaki, telapak tgn aku luka2 kna batu karang...xpe2 jnji bes...

lma jgk ktrg brendam, siap posing mcm model lgik...& gmbr2 tuh ade kt camera Acid..huh,

pas tdo lak half hour, ktrg cek out...g lunch kt warung...pastu ktrg bpisah...epol gerak g sri kmbgn, acid & nana trus ke cheras..aku ngn Ajibun, trus g SPA...brurut..huh bes, wlu ade skit nye...tjerit2 jgk aku kna tekan sna & cni..tp aku nk dtg lgik..wlu skit sket, tp syok nye byk..lega sket bdn aku..org tuh kata, byk urat2 aku berselirat..ptt aku asik skit kt bhu pnggan & kaki..1 jam kna urut xpuas btol..& aku dsuh dtg 3hri bturut2..ermsss duit la plak..nt la bncg ngn Ajibun mcmn...HuH!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...