klik-klik! Agar ku Jadik berUang seperti kamu!

ceritera luna, luna &ayahu


WE LOVE. WE CARE. WE RESPECT EACH OTHER

belum daftar heartbeat.my?taktau bagaimana?
ini ada
toturialnye.

Thursday, June 26, 2008

crita pasal aku...

be write on,
June 26, 2008 at 2:07 am


dh msuk 2mgu aku keje kt Bnary..bl aku sbut jerk Bnary org msti ingt aku keje kat Bnary yg jual prodct ksmetik pmpuan tuh..aku pun bl mula2 dpt ofe job ni, pun tfikir mcm tuh gak...uper nye...

bl aku dpt thu ape task aku, aku dh gerun.. mcm pyh sgt lh plk.. ape lgik bl boss aku slalu kutuk aku ni "xkreatif"... ye lah hri ke-3 keje aku de kne suh jdik phtgrpher..ngn sgala kbodohn aku yg ade ni.. aku dsuh gmbr bratus2 prdct..wah biar btl..so spnjng hri la aku dok kt Bngi...

smlm lak aku kna bt proposal tuk Coca-Cola..aku kna ubah hsil keje bos aku.. dr 16pges aku kena kcikkn jdik 5-6pges sj...time dh kul 6ptg..amboi, ni pun dh tlebey sejam wktu blik..aku tnya la bl duedte task ni..Boss aku ngn snymn pling mnis, "BESOK".... aku?? cba study objctve proposal tuh..alhmdllh aku paham..nk dptkn spnsor jerk upenye...so, aku sdaya mgkin siapkn, kn pe klu ble aku xmo lh task btimbun bsok...alhmdllh, 5min sblm kul 9mlm keje aku siap..cmplete just 4pges...awal2 pg td aku trus emel kt big bos aku..Myworkstation


huh!!!boss2 aku xcya prpsal tuh da siap...big bos aku, kul 8stgh pg da btenggek kt dpn pc aku nk tgok draf yg aku buat.. bl aku gthu da siap emel..ngan muka slumber dia blah.. lam kul 9stgh lak boss aku sorg lgik dtg..mcm cri hal nk mrh aku jerk.. aku bg tgok prpsl tuh lam bntuk pdf sj, xmo dorg ppndai edit keje aku..alhmdllh boss ku puehati...

but d probs is.. 1 hri aku xda keje...ye lh pttnye prpsl tuh nk ptg ni..tp aku da siapkn smlm..alahaiiii..boss ade g aku task suh apdat web..ni lgik penin, 5min jerk keje da siap... wah ngntuk.. nk tidooo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...